Doprava
Název | Cena za přepravu | Destinace | |
---|---|---|---|
Osobní odběr v Zásilkovně | 75.00 Kč | zdarma od 1000 Kč,- | ČR |
Zásilkovna - nadměrný balík | 109.00 Kč | zdarma od 1000 Kč,- | ČR |
Dopravní služba PPL | 75.00 Kč | zdarma od 1000 Kč,- | ČR |
Zásilkovna domů | 109.00 Kč | zdarma od 1000 Kč,- | ČR |
Zásilkovna domů - nadměrný balík | 139.00 Kč | zdarma od 1000 Kč,- | ČR |
DODACÍ PODMÍNKY
Objednávky přijaté do 12:00 předáváme obvykle vybranému dopravci v ten stejný den. Po obdržení objednávky po 12:00 nebo o víkendu, zásilku obvykle předáme dopravci následující pracovní den, doba doručení bývá od 8:00 - 18:00 hod. Po 18 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje.
Pokud zvolíte platbu předem na účet, odesíláme zboží v den připsání vaší platby na náš účet.
Zásilkovna i přepravní společnost PPL Vás informují emailem a SMS zprávou o převzetí zásilky do přepravy. V den, kdy bude zásilka doručována nebo připravena k odběru, budete kontaktováni prostřednictvím SMS zprávy a emailu. V případě jakýchkoliv potíží s dopravcem se na nás neváhejte obrátit.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej. Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: +420 774 255 796). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
Balík po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku, vyfoťte poškozené zboží a neprodleně se s námi spojte. Veškerou administrativu spojenou s reklamací zboží u dopravce zajistíme my, vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží.