Reklamace

Před provedením reklamace zkuste zkontrolovat, zda jste odstranili celou pojistku. Před instalací doporučujeme toner lehce protřepat, aby došlo k zamíchání tonerového prášku. U skladování se může prášek usadit, je tedy potřeba aby se rozložil rovnoměrně.  

Pokud toner navzdory tomu netiskne správně, zkontrolujte, zda má vaše tiskárna aktualizovaný firmware.

 

V případě přetrvávajících problémů nás kontaktujte nebo využijte možnosti založení reklamace online. Proces je snadný a nezabere vám více než 5 minut. 

 

Před zasláním zboží nás kontaktujte e-mailem: info@rr-tonery.cz / telefonicky: +420 774 255 796, dohodneme se na dalším postupu. Poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopií faktury nebo číslem objednávky, popisem závady, ukázkou vadného tisku lze zaslat zpět přes Zásilkovnu, můžeme se domluvit na osobním předání nebo zaslání na naši adresu: CDI.CZ, s.r.o., Na Rovnosti 2246/1, 130 00 Praha 3.

 

Zásilka zaslaná na reklamaci by měla obsahovat:

  • vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou
  • stručný popis závady, ukázku vadného tisku
  • kopii faktury nebo alespoň číslo objednávky
  • požadavek na způsob vyřízení reklamace
  • telefonní číslo, na kterém budete během dne dostupní v případě potřeby doplnění či upřesnění některých informací

 

 

Společnost CDI Internet Solutions, s.r.o. žádá o tvůj souhlas s používáním souborů cookie pro účely výkonu a reklamy. Reklamní soubory cookie třetích stran používáme k tomu, abychom ti mohli nabízet přizpůsobenou reklamu. Další informace nebo doplnění nastavení získáš kliknutím na tlačítko „Více informací“. Souhlasíš s používáním souborů cookie a zpracováním souvisejících osobních údajů?

Více informací