Reklamace
Před provedením reklamace zkuste zkontrolovat, zda jste odstranili celou pojistku. Před instalací doporučujeme toner lehce protřepat, aby došlo k zamíchání tonerového prášku. U skladování se může prášek usadit, je tedy potřeba aby se rozložil rovnoměrně.
Pokud toner navzdory tomu netiskne správně, zkontrolujte, zda má vaše tiskárna aktualizovaný firmware.
V případě přetrvávajících problémů nás kontaktujte nebo využijte možnosti založení reklamace online. Proces je snadný a nezabere vám více než 5 minut.
Před zasláním zboží nás kontaktujte e-mailem: info@rr-tonery.cz / telefonicky: +420 774 255 796, dohodneme se na dalším postupu. Poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopií faktury nebo číslem objednávky, popisem závady, ukázkou vadného tisku lze zaslat zpět přes Zásilkovnu, můžeme se domluvit na osobním předání nebo zaslání na naši adresu: CDI.CZ, s.r.o., Na Rovnosti 2246/1, 130 00 Praha 3.
Zásilka zaslaná na reklamaci by měla obsahovat:
- vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou
- stručný popis závady, ukázku vadného tisku
- kopii faktury nebo alespoň číslo objednávky
- požadavek na způsob vyřízení reklamace
- telefonní číslo, na kterém budete během dne dostupní v případě potřeby doplnění či upřesnění některých informací